BURRE-sms!

burre-gissa vad jag ser?TWILIGHT!
burre-edward ha lila jacka haha så söt!
carro- men igen? OMG!
burre-haha den gå på tvtusen så jag råka...
carro-du är nörd
burre-ja lite, va gör du?
carro-fick just ut en kuse och ser film
burre-hahaha störd
carro-vill du se den? jag kan skicka MMS!
burre-ska du förstora och rama in den och hänga den på väggen??
carro-nej, jag tänkte samla ett gäng, lägga alla som en ram på ett vykort och när den är ful skicka det som ett julkort till dej
burre-hurra då kan du ju forma en tomte av ditt könshår!
carro-ja och göra skorna av intorkat bajs
burre-du är så kreativ carro!
carro-och mens till kläderna
burre-det bli nog fint de!
carro-var glad att det är du som få kortet käånn dej hedrad!
burre-det gör jag! otroligt hedrad nästan äckligt hedrad
carro-va bra! men problemet är att jag inte har mens så bli inte chockad om jag gräver i dina sopor nästa gång och söker en tampong
burre-som vanligt då?
carro-precis


ett vanligt sms-samtal oss emellan...
vi är normala
mvh
burre

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN EME DÅ!!!

2009-11-16 @ 23:33:32
Postat av: Gregon

Vad ska man säga? Det kan vara skönt att ventilera sådana här tankar också ibland. Jag tänkte spara mitt navelludd och göra garn av och sticka er varsin vantetumme... Eller göra sådana där fina vänskaps band :) Man kan ju sätt aKånkelbär i dom för att göra det extra festligt :P

2009-11-17 @ 12:10:20
URL: http://filosoferar.blogg.se/
Postat av: Gregon

Vad ska man säga? Det kan vara skönt att ventilera sådana här tankar också ibland. Jag tänkte spara mitt navelludd och göra garn av och sticka er varsin vantetumme... Eller göra sådana där fina vänskaps band :) Man kan ju sätt aKånkelbär i dom för att göra det extra festligt :P

2009-11-17 @ 12:11:26
URL: http://filosoferar.blogg.se/
Postat av: Carro

jag röstar på vantetummen! (vad det nu är)

skulle vara storcoolt!

2009-11-17 @ 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0