INA - 2010

Man ska inte gå händelserna i förväg och så men jag har FLAX!
har praktik jan-mars nästa år och tre veckor blir i skell.
De andra veckorna skulle antingen bli i Vännäs (tre mil bort typ), bredvid IKSU eller på nå annat tredje ställe. Tanten som fixa praktikplatser nästintill tvingade mig till Vännäs för jag har inga kids djur eller något liv?! att skylla på, men hon lottade ut platserna till slut.
Jag hamnade bredvid IKSU. Eller näe, det är för långt bort, det är mellan mig och IKSU, som på vägen dit. 100 meter bort?

Jag klagar inte!

Har nu kommit hem från England men min hjärna är mos så jag orkar inte lägga ut några bilder. Lite spännande inatt när jag skulle åka taxi till min kära kusin Nina. Kvinnan som körde hade bott i sthlm typ 50 år men hittade inte till ninis och jens. Haha så dålig.

Ni får bilder sen, ja är laaat!


lägger ut en bild från årets stugfest istället. Oförglömlig. Klockren. Bäst.
Då vet du Lina att det är dom bilderna jag har kommit åt, kom hit och titta på dom ;)

GOD NATT
/Ina-zombie




Kommentarer
Postat av: lc

VÄLKOMMEN HEM!!

stugfesten 08 slår INGENTING !!!!!

2009-11-23 @ 23:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0