INA - ärligt talat

Jag såg nyss att vi, BURREINA, har gjort 200 inlägg. Det är typ skillat av oss må jag säga!!
Bra burre och till och med du har ju bloggat idag!
det trodde jag ALDRIG att vi skulle göra

Idag har jag haft en typ rolig dag på skolan. Hade grupparbete på eftermiddagen och det slutade med att vi (läs jag) överröstade typ hela datasalen och informerade de om väldigt tydligt hur min BH var uppbyggd. (Charlotta - jag hade "porrBHn...") Roligt att vara övertrött!

Sen har jag hängt på iksu och gjort lite mer ovärda saker.

Men imorrn smäller det!
Ina ska porra och fara på POLEDANCE. bara inte kameran är med i år igen somstod och filma... OH NO!
Nej men det är riktigt kul faktiskt.



Helgen blir fullspäckad och jätterolig!

Och vet ni?
I dag köpte jag min första julklapp.
Det ska börjas i tid när man är student!

Titta nu eme så långt jag har skrivit!


Duktig har jag varit, skulle kunna skriva mycket längre men jag orkar inte.

Och Petra, jag är grymt avis på dig att din turkosa färg är borta. Jag vill ha bort min neonrosa. Stämmer allt blir det sådär 2010... jippi.
But just keep walking



Utan svarta glasögon känner jag mig bar, naken och exposed.
MUMS.
ELLER?!
haha.

/ INA

Kommentarer
Postat av: Karrebarre

hahhahahhhahaahha du är rolig! ;)

2009-11-14 @ 00:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0