INA - disciplin sökes!

Varför gör man tusen andra saker när man ska plugga?
Varför ska engelska tråkiga artiklar finnas?
Varför ska det vara så roligt med julmusik?
Varför blir jag inte bara klar med pluggskiten och börjar julpynta, det jag egentligen vill?
Varför kan jag inte få ett bättre extrajobb?
Varför kan det inte bara vara jul nuuuuuuu?

Denna jullåt måste ni lyssna på, så pårökt!



grisen i början är rätt lik min bloggvän...
kan inte annat än att le!
DET GÅR LIKA BRA MED SELLERI!!!

Och på tisdag börjar julkalendern, stjärnhjältejul hette den? eller?

aja

/ INA

Kommentarer
Postat av: lisa

Haha, ja den är lite speciell den här jullåten...passar bra i dessa tider med allt grisfarmstjafs och svininfluensa. Kram!

2009-11-28 @ 02:34:36
URL: http://lisaochpatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0