INA - Ett utlandsinlägg

Nu är INA i WOLVERHAMPTON!!!
Storcoolt är det faktiskt!
Och eme har inte gjort sin läxa genom att blogga. Visst hon har gjort ett inlägg, men hallå! Skärpning burrre

Jag har haft det bara bra, shoppat lite för mycket så en liten dröm fick gå till spillo. Är man dum får kroppen lida.

Orkar inte skriva allt spännande som inse varit med om, har redan skrivit ett inlägg på LoPs blogg så läs där!

Ni kan få en bild eller tre av mig bara för att jag är snäll!





Tack för mig hej!

/ Ina

Kommentarer
Postat av: Fansa

Åh, vad roligt att få ett livstecken från dig :) hade tänkt ringa dig i onsdags när du var i sthlm, men vi hade skola till fyra :(

du verkar ha det jättebra där borta ju.. och är det en ny väska jag skådar?!

Njut av den resterande tiden nu och hälsa L och P från mig :) puss och kram

2009-11-21 @ 11:42:15
Postat av: Sandra

Ni är så söta :) Hör av dig till veckan om du vill äta lunch eller något någondag :)

2009-11-21 @ 17:21:13
Postat av: Lisa

Har varit så roligt att ha dig här, tack för att du kom=) Var det boxen som var drömmen förresten? Kramar

2009-11-22 @ 12:47:34
URL: http://lisaochpatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0