INA - Helgen som var!

Ja då ha inse varit en sväng till Skelltown och Kåge. MYS!
Fredag åt la familia gomiddag och myste framför tvn.
Lördag spelade jag och morsan melodikrysset. (jag är typ 100 år)
Hann även med en sväng till kyrkogården och tända lite ljus för att sen sitta i kyrkan.
Mormor <3
Party stod även på schemat, förstås!
När jag och eme va på toan hörde vi några skumma ljud, och då hade personen som hade fixat festen satt högtalare och spelat in läskiga ljud som man hörde på toan.
Vi som trodde vi va schizo (eller hur de nu stavas)
Blev en hel del KNIIIIP från Lanefelt och klös från Kitt-Ina.
Hann även hänga på station
Orkar inte lägga ut bilder nu, eme får faktsikt dra sitt strå till stacken ibland!

Nu ligger jag och dega i min älskade soffa, glor på en tjejfilm och planerar om ett nyttigare liv.
Imorrn ska jag börja. Eller hur var de nu? heh.
Skönt att vara hemma iaf och bussfärden va trevlig för jag hade ju sällskap! =)

Imorrn är det fullt upp för inse, ska träffa sara, vara hundvakt och träffa Gregon!

Men nu får du ta och ringa fröken öronvax!

Kan ju visa en gammal bild...


söt. slå mig inte!

/ Carro

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Det är ju självklart att det är roligast att vara på IKEA med mig! När blir nästa sväng???

2009-11-02 @ 17:58:34
Postat av: Carro

haha ja bara man slipper gå flera gånger efter varandra!!! tur du gilla bilden =)



så fort som möjligt, mina värmeljus håller på att ta slut ;)

2009-11-03 @ 15:47:56
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0