INA - ledig

Oj oj vad du är nöjd om att du va ute och gick i regnet osv!
haha slå detta då, samma dag så va inse ute och gick nästan en timme med Aska, och sen for jag och träna 1.5 timme? ;)
skrytkalas!
Just idag är jag stark!



Idag har vi haft redovisning på våra forskningsplaner. shit snart är jag klar i skolan. OMG. Galet. Sen har jag varit soffpotatis a la grande, men IKSU ska få sig ett besök av mig.

Fanny, bilderna från helgen vart inte så jättebra så du får se dom när vi ses.. blir nog inte så poppis om jag lägger ut kossor, troll och Susanne Lanefelt på bloggen.... INTE rumsrent! Men festen var inte så rumsren så!

Eme har tenta på fredag och då ska alla hålla sina stora tummar för henne. Jag är helt kursfri nu enda till torsdag så jag ska vara laaat!


OCH BARA SÅ NI VET ÄR ALLA SOM LÄSER DETTA UPPBOKADE SISTA HELGEN I NOVEMBER!

/ Ina



Kommentarer
Postat av: Anonym

det är fult att skryta

2009-11-03 @ 17:51:00
Postat av: Anonym

Vad händer sista helgen i november???

2009-11-03 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0