INA - Nu ska ni få höra

De två senaste inläggen har inte varit av högsta kvalitet direkt, men det är egentligen inte några av våra inlägg. Men det skiter jag i!

Igår hade vi en mycket trevlig dag/kväll och natt.

Men även idag har syrran ont i ögat efter att en person hade pickat henne i ögat med sin näsa. Det är nog det mest ovanliga jag har hört.
Vi hann även med några äventyr inne på toaletterna inne på tc, dansa och svettas inne på cover.
Hade nån konstig vit sörja på hela framsidan av min klänning när jag kom hem och så var det någon som tyckte att jag skulle bara i öl så håret va dyngblött.

Takida då?
Jo du. Dom va verkligen jättebra! Trodde bara dom skulle köra låtar från nya plattan men de körde en mix! Det var roligt! Har typ aldrig varit på en konsert där man kan nästan alla låtar...

Istället för att berätta allt ska ni få se lite bilder från helgen =)
Jag älskar bildkalas och jag hoppas att det inte bara är jag som gilla dom.

på bussen =)

inne på idun



takida!


en kväll med systrarna Näslund...


och på vägen hem..


Folk satt inne bussen och rökte, sjöng, hade förspel och bjöd andra på efterfest. Vi tog kort =)

Tack syrran!

Över and out / Ina

PS. LC. jag har vissa bilder som du har längtat efter... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0