Inas tidsfördriv när hon är ledig!

att vara ledig är typ det bästa som finns, men hur länge hann jag vara ledig innan jag vart rastlös?!
tur att Greger finns, då kan man hitta på massa olika bus!
Först gömde jag mig inne på coop, sen hips vips vandrade vi en sväng typ typ vid universitetet och busade på.
det tog sen inte lång tid förrän det vart lite drygt så då drog vi hem till mig.
Där fick jag använda min konstnärliga ådra...


skulle haft mer variation på färgerna bara! Greger va bra fotmodell ;)

Vi har även stått på ett tak och spanat in Umeå, Hängt på Max en snabbis och nu ska jag sova!!!

GOD NATT!

/ INA




Kommentarer
Postat av: eme

wäää! tur det inte va dina små miffofötter! dom ser knasiga ut

2009-11-04 @ 14:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0