Nu äter eme en macka!

Nu har vi kommit hem efter en galen kväll på carlshem och corona!
Vi åkte lite vilse och så men nu har vi kommit hem!
Typ alla arbetsterapeatuer har hängt på tvistevägen och det är vi nöjda över!

Tack J för att du vågar kommentera våran blogg!
Nu är det dags att ni ska komma hem för det är konstigt att vara vaken mitt inatten utan er! =)

Tillbaka till våra mackor och nu tappa burre ost på sin tisse!
hON ÄR ÄR RÄTT SÖT MÅ JAG SÄGA OCH NU BET HON SIG I TUNGAN!

emma har fått svinis och ska ringaeme och säga de imorrn
Nu fes eme och pratar med eme och dom prata om en "tompa". Eme är ganska full och säger att folk sja jucka i mitt kön. Att vara singel är rätt drugt men jag tackar gudarna att jag har gått ner i vikt.

God natt alla miljonrt läsare!

EMMA B ring innan du börja jobba!

PUSS god natt från burreina!


inas syster!

Anette, vilmert är inte en smurf!


Kommentarer
Postat av: Annette

Hohohoho! Men snacka att det var någon som INTE var nykter igår då det där inlägger skrevs! :P

Själv glömde jag mobilen hos Emma, fick åka dit i morse o hämta den och möttes av en halvnaken Kotte som inte mådde så bra :P HAHA!

2009-11-07 @ 16:00:49
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: burre

nä carro dog typ när hon läste vad hon skrivit sen på morgonen! haha hon tyckte hon hade skrivit så bra men icket.

2009-11-07 @ 17:39:12
Postat av: J

Hehe, så lite så... vi kommer nog hem måndag kväll... Kanske vi ses då =)

2009-11-07 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0