BURRE- detta gjorde jag förra helgen!

jag är visst lite efter i uppdateringen haha
eftersom det nu är helg igen!
idag ha jag vart hemma från skolan
har känt mej som en hög med bajs hela denna vecka...senså blir jag så gudförbannad när det står att vi har skola till tolv men sen slutar vi tio!
TIO!! va i helvette ger det??
sätt ihop några tvåtimmarslektioner till en heldag så vi får ledig istället!

arg

ja ja tänkte bjussa på lite bilder från när vi var i rotis och malde köttfärs förra helgen!
hur sjukt det än låter tycker jag det är som mysigt!
varje höst vid älgjakten bruka mobbe eller fabbe komma hem med älgkött och stycka och mala
alltid lika spännande tyckte jag!
nu kom varken mobbe eller fabbe så ja o robban fick rycka in som malare!

all den här löttfärsen malde jag!
och typ två lika stora baljor till

det här ska bli pölsa!ser äckligt ut

pappa maler!
det va jobbigt att mala för den stod så högt upp...
jag är kort....
ja fick ont i armarna!

over and out
haD
burreeme


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha! kött-Eme-slaktar-malare

2009-10-24 @ 09:58:54
Postat av: burre

skogstomte ut i fingertopparna

jag brukar skjuta älgen oxå...eller??

2009-10-24 @ 10:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0