BURRE-glasögonorm?

jag behöver glasögon pronto!
fy fan alltså...
sjukling idag
steg upp vid halv sex o sminkade mej osv
mådde som en råtta
robert tyckte jag såg ut som en ryss...
fy faaeen...
sket i allt och gick och la mej igen
igår la jag mej typ halv tio med en blöt handduk på skallen
vaknade idag klockan elva efter mitt lilla försök att fara på skolan
har sovit några timmar alltså! men det behövdes nog har inte sovit mer än fem timmar per natt ett tag nu och dessutom sovit dåligt dom timmarna...
helt slut tjej....

snyggast.nu

detta var väl för övrigt den kvällen då carro kräktes och bajsade sönder min toa?? magsjuka fick hon...
haha!
det va inge bra inge bra!

snart halloween party då?

over and out eme


Kommentarer
Postat av: Carro

tack för påminnelsen.

MUMS.

ICKET

2009-10-27 @ 16:37:23
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0