BURRE- torsdagsledigt!

oj så skönt att vara ledig!
och utan att vara sjuk!
gick på stan med veven och lilla vilmer!
sötprutten!
vi käkade på glädjekällan, snuskigt gott jag ska sbryta mej in och sno receptet tror jag...
carro du vet vad jag menar! haha
köpte mej en tröja oxå på hm halva priset snygg va den till leggings
fast jag tror jag köpte för stor...
och det var nog lika bra för jag ser att det är lite ull i och det bruka ha lust att krympa...
kan förklara varför den klia litelite oxå...

HAHA va hände carro? så nöjd men ändå så fel?
för övrigt så är du ju typ halv motför denna bild! min duktiga pluppa!


ja på lördag e det utklädning som gäller...hoppas det bli kuuuul

jag är snygg...eller?? jag är snell iaf....ja bjuder på mej själv
fy fan!

haD
burreeme


Kommentarer
Postat av: ina

tack för att du lägger ut svullobilder på mig!

mohaha!



2009-10-29 @ 23:44:08
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0