Det blir aldrig som man tänkt sig

Åh åh ina är lite irri!
Först så ska hon cykla till skolan. PUNKA.
Sen blir hon sen för hon ska träffa en Lisa för det är VÄGARBETE överallt!!!
irri!
Sen så åker eme hem så nu har jag en helt tom dag. Rätt skönt egentligen. hade tänkt dra på iksu, men går nog ut och går ist.
MEn så fort jag hade träffat den där Lisa så hade jag fått min Mary-Kaygrej så vart jag som en ny människa.
Och så vart det mycket bättre när jag fick mig lite kaffe och fick en kram av Hanna som kom förbi.
Du är söt Hanna med din onda antisvinisarm.

Nu ska jag nog ringa och grina till min pappa som pumpat mitt cykeldäck lite väl mycket...


den här dagen var oförglömlig. Familjen Näslund agerade familjen Andersson aka. sune, håkan, anna, pappa rudolf och mamma karin. Vi körde båt mitt under ett åskväder och hittade en ö som räddade oss. något blöt man blev. Öförglömligt minne iaf. Skitskoj va de. men kvällen va ännu roligare ;) tihi.

MORR HEJ! / INAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0