fascinerande!

sitter och pratar med en kompis i telefon och är hur underhållande som helst!!
Efter mitt tidigare inlägg om raggningsrepliken om öronvax så har min kompis GOOGLAT på "vaxpropp"... till slut kom en trevlig bild fram tydligen! HÖH.
Hon verkar intressera sig för vax och öronproppar och idag har hon varit på vårdcentralen och viljat se vaxproppar!
KLOCKRENT!!!

nu fick hon en trevlig rap i örat..

dags att fortsätta konversationen =)



sommar 2009 <3 oförglömlig!

Imorrn tacobuffé och torsdag EME (och FÖRHOPPNINGVIS FANNY)!

// Carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHAHAHAHAHAHAHAHA ´jag döööööör!!!!! klockrent ínlägg. men det är faktiskt fachinerande ;)

2009-10-20 @ 21:48:32
Postat av: fanny

sa hon att hon sen bad mig gå in på msn för att hon skulle skicka en bild på en "goldenvalp"? Men tror du att det var det? NÄ, det var världens äckligaste bild på öronproppar.. HUVVA!

2009-10-21 @ 10:13:04
Postat av: Fanny igen

just det, glömde säga att jag ringer dig ikväll så får vi kolla upp när det går bussar och vilken jag ska ta :)

2009-10-21 @ 12:59:25
Postat av: Anonym

HAHAHAHA fansan öronproppar är såna där gula grejer man her in i örat (oftast med mening) för att undvika hög volym eller oljud med mera. Hoppas du tar lärdom av detta (vad pedagogisk jag är)

2009-10-21 @ 13:02:45
Postat av: Ina

hahaha gulligt fanny, vaxproppar heter de ju ;)

jo hon nämnde det oxå, det va ju en trevlig överraskning hehe!

det är bara att ringa!



2009-10-21 @ 15:25:58
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0