GRATTIS!

BURRE/EME för att hon klarade av den svåra jättetentan! Hon är en bra förebild för hur en student ska bete sig! Åka buss och plugga och få bra resultat!
Imorrn ska vi fira med att gå på stan!


men dricker du alki eme? =)


och även ett litet grattis till mig som har kirrat fallstudien klart! hihi skrivit 19 sidor om en och samma person!
tur att han slipper läsa hela skiten!

Nu blir de att städa lite, imorrn får jag ju finfrämmen! Först burre/eme och sen Fansan! Kommer bli en riktigt bra torsdag!


// CARRO/INA

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt Carro! Då mejlar jag över mina assignments så kirrar du den biffen också=) Och tack för youtube-länken! Pöss

2009-10-21 @ 22:14:16
URL: http://lisaochpatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0