HLR!ortos!

idag hade bi Hjärt Lungräddning på skolan!
det va skojsit!

vi övade på en sån här docka det var rätt jobbigt jag har ont i min handlob nu...
jaaa! jag är klen...så
vi skulle prova heimlich manövern oxå och emma kunde inte hitta min navel haha!
den va fint inbakad i fläsk och flera klädlager!
det kittlades


vi har oxå gjort ortroser nu i veckan!
och det är då alltså ledstöd typ handledsstöd!



 det här är Anettes finfina ortos (bilden snodde jag från hennes blogg)
hennes blev tjusig för hon hade tålamod
det hade inte jag
hon polstrade så fint runt kanterna och brände fast fästen osv
jag klistrade...
DUKTIG NETT!!

jag har på mej min arbetshandledsortos nu den blev rätt skön ju



dwarfpower!
puss
kram HAd
burre


Kommentarer
Postat av: Dvärg!

ME liiiiiiike :D:D:D

ps. du är en söt bajs.

2009-10-14 @ 19:20:44
Postat av: sötbajsen

jag tvivlade aldrig på att det var en söt bajs du menade att jag var??

gullkotten liten

2009-10-14 @ 22:06:51
Postat av: sötbajsen

jag tvivlade aldrig på att det var en söt bajs du menade att jag var??

gullkotten liten

2009-10-14 @ 22:07:20
Postat av: Dvärgan

Mnyeeees glasklart vare! :P

2009-10-15 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0