INA - Dagen H

Idag har Sarah och jag varit riktigt aktiva!
När jag till SLUT fick mig ur sängen efter en hemsk filmkväll från igår så kunde vi sätta igång med våra planer.
Halloween-/Alla helgona- bakning!
Vi skulle göra pumpakaka, och halloweenmuffins. Men även en pumpalykta. den vart typ bäst.
Så det blev muffins till middag. Jag är nyttig jag vet.

Dagen i bilder:


ante förbereder med att rita dit fejset på pumpan


sara fick göra munnen =)


KLAR!!!



Sara baka och jag hittade...


jag är snygg. höh.

Toppendag, nu är jag dödstrött, ska nu sitta och skratta åt Roger i bonde. Lyckas han få en brud så då borde hoppet inte vara ute för mig heller :P
inte fräsch man.

/ INA

Kommentarer
Postat av: lc

roger is the man. det orangea (stavning?) håret och muschen är pricket över i:et. Det är det man blir riktigt tänd på !! MUMS En man som roger finns det inte många av. Så ta vara på och njut av han i TVrutan!

2009-10-28 @ 22:18:52
Postat av: lc igen

läcker du var i brillorna !!

2009-10-28 @ 22:55:22
Postat av: Lisa

Helt seriöst...du var ju snygg i glasögona, det är inte många som kan pulla off nördglasisar men det gör du, fastän du inte är estet!

2009-10-31 @ 11:10:39
URL: http://lisaochpatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0