Ms Bean

Satt och glodde på Mr Bean nu när jag käkade middag, och fick en uppenbarelse.
Hah. Jag kommer att sluta som Mr Bean, en ensamstöring som är allmänt skum.
Ms Bean
Istället för nallebjörnen kommer jag ha burre som mjukisdjur. Tur hon är liten och lätt att bära runt på.
Istället för den gröna lilla bilen kommer jag att ha min fula gröna cykel, men med en orange anka på som tur är.
Istället för hans nästan eviga tystnad så kommer jag att prata med mina dammråttor. Konstant.

Mamma kommer att bli besviken, Babar Bolt kommer nog aldrig att anlända.
Usain har inte hittat till Umeå än. ÄN.
Har jag inte sagt det?
Mitt första barn, ska vara med Usain Bolt tydligen och vårat kärleksbarn ska heta Babar Bolt.
Men eftersom jag är nu Ms Bean så kommer det inte att ske.
Inte än.


Annars då?
Jo snor snor, drömmar om kloning och HELG!


mitt husdjur!

/ Wierdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0