Repeat

Kommit till ett konstaterande att det finns för många killar som heter den store....

haha nu stter vi och taggar villan.
Personalen 2009, är det vi?! haha. tvivlar. MEN ROLIGA ÄR VI!!!

I alla fall, detta inlägg är tillägnar jag en viss person.
Dagens man (eller årets kanske?) är Gregon!
Mr Multitasker, som är king både på att baka OCH laga cyklar!
för vet ni?
min cykel är hel :D
haha när vi skulle pumpa däcket behövdes det 4 personer.
Jag höll i slangen, Fanny i däcket, Greger "pumpa" och Johan var grym hejjarklack!!
KLOCKRENT!

Aja, GREGON tack för all hjälp!!!


hihi visst är gregon häftig i sin hätta?!


NU kör vi repeat på Thriving Ivory. Om sångaren vill sova här i natt så ryms han. KANSKE!
höhöhö

KOM TILL VILLAN IKVÄLL!!

saknar LC.

/ CARRO


Kommentarer
Postat av: LC

jag saaaaaaaaaaaknar er!!! jag skulle ha varit med er ikväll!!!! och imorn !! ni är bäst.

2009-10-24 @ 00:08:27
Postat av: lc

jag önskar jag kunde vara och rocka med er ikväll. Fan fan fan att jag är här :(

2009-10-24 @ 21:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0