SERRI!

Alltså, men seriöst emelie andersson!
När du bloggar kommenterar alla, alla läser och alla skrattar!
Men mina vänner varken läser eller kommenterar så jag borde strejka!
Bara charlotta som kommenterat typ en gång!

haha så anti!

Sara är nog jävligt bra!
Idag har vi pluggat som bara den och jag har analyserat nog den mest mytomspunne mannen ever! tur att han är som han är ;)
sara är så mysig =)

I helgen blir det massa trevligt så jag kommer nog inte hinna blogga ihjäl mig!

Imorrn åker kanske lilla hjärtat söderut :S
Vi ses typ om en månad!

Dagens bild:



så rolig =) ni är så söta!

nu ska jag förbereda morgondagens mysseminarium och se lite greys!

/ Carro




Kommentarer
Postat av: LC

KUL ATT MINA NÄSBORRAR STÅR UT SOM ALDRIG FÖRR.... ARG frågetecken............... ta bort

2009-10-17 @ 17:54:18
Postat av: lisa

Hallå där, jag läser! Och jag har kommenterat minst en gång, men ibland vet jag inte vem som skrivit vad.. puss till surisen!

2009-10-18 @ 15:09:51
URL: http://lisaochpatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0