yaadayaadayaada...rubriker e svårt

idag blev det då äntligen torsdag på riktigt har fan haft torsdag heeeeela veckan
fy fan vikken seg vecka det blev då kan jag säga!
men imorn äre bara en kortdag kvar sen beger jag mej till skogarna i rotis
skööönt att slappa där litegrann

sen ska jag jobba första dagen sen sommaren på lördag
eller rättare sagt natt! ska jobba lördagnatt...
pengarna behövs och jag borde säga att jag vill jobba mer men ledighet är skänt oxå...
har inte hunnit börja känna mej svinfattig än heller
men det komer ju...
pengar behöööövs!

idag käkade jag och liten syster på calles
tacobuffe var det!
mums mums!
vi vela på mellan det och pizza
jag vill äta på dallas ba för att jag var så törstig haha!
(gratis refill it is)

karre äter turkpizza...MUMS!


over and out
burre eme
haD


Kommentarer
Postat av: karrebajsskalle

Burrbert MAN KAN INTE ÄTA PIZZA PÅ DALLAS!!! Dom är ha aids och är vattniga, bajs! men i turkland då arr!

ja jobba åsså lörda natt MONEYSAR is the shit! whieee:D kämpa på!

ps. Hej Carro, du är söt.ds

2009-10-17 @ 01:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0