burreeme ha roat sej med en lista-enjoy!

 

 

1. Tre ord varför du sist spydde? – sjukt jävla bakis

2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Sov!

3. Vad gjorde du för 30 min sen? – såg på fråga olle…onanimaraton

4. Vad hände dig 1995? – Jag var 9år och lekte säkert mest hela tiden med  Stina Kvist

5. Vem fick dig att skratta senast? –robert! Han sa att mozarilla åt mozilla firefox…rolig

6. Vilken färg är din borste? –ha! Jag har en lila, en svart, en silver och en vit! Det du!


7. Vad köpte du sist? – lök… hur kul var det då?

8. Vilken färg har du på din tröja? – Blå med vita ränder fancy!

9. Var förvarar du dina pengar? – några bor i nasse! Han bor på min vita byrå och gillar att bli matad med småmynt! Om ni hälsar på får ni gärna mata han lite annars blir han så mager!

10. Hur var vädret igår? –kallt kallt kallt! Blåsigt oxå

11. Vad ser du fram emot? –surströmming på fredag…och att ha gjort bort tentan

12. Snarkar du? – Näää men jag smackar i sömnen enligt Robert

                                                   
13. Vad är 15? –15 godisar =bra 15 arga gubbar=dåligt

14. Vilken skostorlek har du? 36-37.

15. Vill du klippa dig? – gjorde det idag! Det blev kort men jag hade nött nött hår så det bidde bra…går att kamma nu!

16. Är du över 25? – näää jag är lite 23åring

17. Pratar du mycket? – ganska lagom mkt, Carro däremot hon pratar mkt och HÖGT!

18. Kollar du på O.C? – neeeeeee…..

19. Har ditt namn ett ”X” i det? –burrexme!

20. Känner du någon som heter Steve? – you look lika steve mqueen(?) tralla laaa!

21. Hittar du på egna ord? –näää…ina hittar på dom åt mej….okey ibland kanske…JAAAA JAAA typ hela tiden jag erkänner! Jag kan typ inge  riktig svenska

22. Är du en typiskt svartsjuk person? – på ina eja de

23. Vad har du för mobil? – Sony Ericsson vit…lika som ina fast hennes e finare

24. Vem ringde dig senast? – mamma hon ha sytt mina gardiner! tack

25. Biter du på naglarna? – nä äckligt!

26. Har du lockigt hår? – har du RAKT hår? JAAAAAA!!swooschh(karin jo now watt aj meen)

27. Vilken konsert ska du på härnäst? – robban snarkar och fiserkonserten i våran säng

28. Någon bra person i ditt liv just nu? –  Min Robbelibobba…råBERT!

29. Hur många gånger har du svurit idag? –1

30. Vilket ord säger du ofta? – carro jag svarar detta för din skull! BAAJS!!!

31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? –näää ska stenplugga…tenta på fredag juee

32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – råBERT

33. Vad borde du göra nu? – borsta tänderna…luktar lök o kräfta

34. Har du något smeknamn? –burre, eme!

35. Sover du mycket? – sova nansa sängen mmmmm

36. Vilken är den bästa filmen du sett under de 2 senaste veckorna? – flickan som lekte med elden…den va braaaa! Jag åt popcorn och varma chips

37. När var du sist ute? –när jag for o handlade!

38. Har du gråtit idag? –  JAAA!! Det var ju greys anatomi! Grinaaaa!

39. Är du en glad person? – när jag är på bra humör så….fast det eja ju mest jämt?

40. Har du roligt nu? – rätt uttråkad faktiskt

41. Vad äter du helst? – kött och såååås

42. Vem var du med sist? – var med?? Hihi robert

43. Pratar du i sömnen? – Nej

44. Vem kramade du sist? – råååbärt

45. Nämn den bästa personen – mej

46. Tycker du om någon just nu? – Ja det gör jag

47. Vill du flytta? – lite till uminå

48. Hur ofta borstar du tänderna? – På morgonen och kvällen och om de lukta illa

49. Är du egoist? – Lagom

50. Gillar du att bada? – Ja! I vågorna

51. Skrattar du åt allt? – Nej inte sånt som är tråkigt.

52. Vem får dig alltid att skratta? – carro

53. Gråter du när du tittar på filmer? – Ja när ingen ser

54. När grät du senast? – när jag såg greys för en timme sen tyyyyyp


den va jobbig
haD
burreeme


Kommentarer
Postat av: Anonym

BURRRRREEEEEE OM jag vet vad du menar? ska ge dig ett RAKT svar. JAAAAAAAAAAAAAAAA!

och camillan HAHHAHAHAHAHAH så liten och pipig hon måtte ha blivit när hon fick gå av scen. tragiskt på etty komiskt sätt håhå bästa umderhållningen mnyeees!

missa int ikväll ;)

2009-10-02 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0