Emme sla pyssla!

jag hitta ett roligt erbjudande på ngn blogg
det gäller att man kan gör sin egen fotobok
HELT JÄKLA GRATIS!!
om man har en blogg är det bara att kika in på deras hemsida
www.fujidirekt.se/fotobok eller
www.fujifilm-fotobok.se
 och så klicka sej vidare!
jaaaaa gör reklam nu!
men det var man tvungen att göra!

tycker det lät rätt roligt,
inte för att jag har några speciella bilder osv men ändå?
kan ju vara roligt att ha några framkallade bilder och inte allt på datorn??
ja ja...ska bli kul att sitta och pyssla med det ngn gång då jag har tid!
har liiiite mkt plugg att trycka in i skallen just nu dock...
får bli när det blir...

när den kommer(om den kommer)
får väl den som vågar komma hit och kika i den!


PS.carro det gäller bara en gång per blogg!
mohahaha! elakt skratt! DS.


haD
burreeme


Kommentarer
Postat av: kartbert

BILDER FRÅN TURKLAND! ja JAAA ja! naken bilder arr, ja kommer och tittar, det kan du count on it! pussiluss

2009-09-25 @ 21:03:30
Postat av: burrebert

hahahahaaaaaaaa! ett nakenalbum skare bli! funderar nästan på att starta en nakenblogg?? mmmm...eller en pjotrblogg åt dej där du kan sitta o dreggla

2009-09-26 @ 15:40:35
Postat av: Anonym

DO IT!!

2009-09-26 @ 17:17:18
Postat av: Carro

hahah MINI om du ska skaffa nakenblogg kan jag leka fotograf! MOHAHAHA!

2009-09-29 @ 18:07:56
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0