hej hååååååå!

Alltså jag längtar tillbaka till turkiets varma hav och strand och dom varma kvällarna....så fantastiskt underbart skönt får sån reselängtan igen att det är inte ens roligt....
jag kom alltså hem för två veckor sen haha!
 men jag saknar då fan inte folket i turkiet...jag fattar inte varför dom måste vara så slemmiga? det var flera restauranger där det var skittrevligt och god mat och allt men dit vi ändå inte ville gå igen för att de som jobbade där var så äckliga...säger bara stackars karin!
ska bli roligt att höra hur systeryster haft det i turkland hon är ju räääättsså blond så dom lär ju ha gillat henne....

hmm jag lär ju inte precis tappa ressuget när hon kommer hem helt brunbränd osv osv
fyyyy fan...
någon som är sugen på att dra iväg?? hehe...
sponsring mottages av en fattis student....

ja ja nu....
lite nakenbilder!
eller?






HAHAHA!!
maaaaanboooobs


karin blir taffsad på...
turk-do you have facebook?
karin-nhääääää...
turk-pretty girl!
karin-ohh look att the palmtrees!! trallalaaa....
turk-this is my number, text me text me!
karin-hmm...yeeeees maybeee
turk-whats your name?
turk-i love you!!!
write your name in the text!
karin-okey.....
emelie-morr...sluta taffsa på hon...morr...morr....
turk ger karin sitt kort och typ äter upp karin med blicken...




mums öl är gott!
guiden sa att man fick dricka öl och vatten...
men inte hembränt för då skulle man bli en stekt kebab direkt i solen...
vi drack en del öööl...
och lite vatten...


peace out!
burreeme


Kommentarer
Postat av: Memmaaaaa

aaa TurkEme öööööööööl gott ööl. Me like ManBööööbs

2009-09-11 @ 21:32:34
Postat av: burre

ja emma jag vet det! erkänn att du försöker göda upp dompa med gräddsås osså låtsas du att den e nyttig genom att kalla den brockisås.....

2009-09-12 @ 19:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0