Ina och gästspel!

Okej, tydligen är jag mysisk? men det är trevligt med sånna komplimanger eftersom jag säger allt jag tänker på och lite till!
Iaf så fyllde världens bästa hanna 24 år idag så det ska vi hylla!

Nu är fansan på plats och då tänkte vi göra denna blogg lite mer spännande genom att hon får göra ett gästspel!
Hon känner pressen på sig så jag fick inleda skiten och nu får hon helt enkelt berätta om sin dag. Iaf om den som räknas, sen hon hoppade på bussen till Umeå <3

Hej! nu är det fanny som skriver... Resan började inte bra, fick höra att chauffören inte kört en buss med växelspak (som nu denna buss hade) sedan han gick i skolan :S Men jag överlevde resan och kom till ume helskinnad! Nu bar det av ner på stan för att stilla hungern. Vi hamnade på rex där vi åt god mat och carro fick spana in söta servitörer... Själv satt jag med ryggen mot all "action" så det enda jag fick spana in var menytavlan! Lyckades dock vända mig om varenda gång en specifik anställd gick förbi, så han trodde väl att jag var sugen på han.. men, men det bjuder jag på!
Mätta i magen drog vi vidare till ålidhem centrum och handlade godsaker till kvällen, sen bar det vidare till carro där vi satte på tvn för nu var det ju... IDOL!! Jag dog fem gånger om, var ju sååå söta och duktiga killar ikväll.. bla en viss eric grönvall som carro nu har skickat iväg en vänförfrågan till från min facebook = I die!!
Mer än så har vi inte hunnit, nu sitter vi och dricker lite vin och sen blir det kanske ett stopp på e-baren (heter den så??) Lev och må / Fanny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0