My home is where my bike is

När jag satt i bussen igårkväll var jag något anti att åka hem, men ack så fel jag hade!
Jag kände redan när jag kommit till mariehem med bussen att jag va hemma. En dåre cyklade på en enhjuling på parkeringen där och det va så skumt att man trivdes när man satt där i bussrackaren.

Sen då! i morse när jag skulle cykla till Sarah så fick jag den mest underbara överraskningen!
Greger och Johan har varit och pimpat min cykel!
Så nu skrattar jag jämt när jag cyklar och dom utanför å-hem centrum stirrade något på min när jag cyklade förbi och storskrattar!
Nu är min cykel stans snyggaste! jag älskar att cykla nu!
Ni är underbara!
tack =)


Den är som gjord för mig!
Kärlek uppstod vid första ögonkastet!
ni ska höra när man trycker på henne!


Väl hos Sarah skulle vi jobba med forskningsplan. Jag låg och halvsov i soffan med världens underbaraste aska =)


mysigast!

Nu ska jag åka in till stan för att se hockey. Otippat va?
haha.

LOVE LIFE!

// INA

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha världens sötaste hund =) lätt =)

2009-09-29 @ 19:15:38
Postat av: Charlotta

Hihi... världens sötaste cykelanka, eller är det en pingvin?

2009-09-30 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0