Skämmes ta mej faen!

ja det borde jag göra!
smisk smisk smisk på mej!
tänk att jag har varit så stygg och förvägrat alla er läsare att ta del av mitt underbara, glamorösa, intressanta,HÄNDELSERIKA liv??
ja Emelie har varit en stygg styyygg flicka!

men nu ska jag ge er en redogörelse av åtminstonde vad som ha hänt idag i mitt fantastiskt bloggmaterial-vänliga liv.....


*jag vakna i husvagnen i rotis
*sprang in för min kisseblåsa typ sprängdes(intressant va?)
*åt mammas mumsiga räkomelett tilllunch
*skicka iväg karlarna för att ösa vatteb ur båten....(luuuugnt och skönt...)
*mammse o jag tog en svallerfylld prommenix runt byn
*fikade varm kaka med sked
*såg wallander
åt mammas mumsiga gruta till middag
*åkte bil till stan
*sov i bilen hela vägen
*kom hem
*vek ett ton tvätt
*läste inte skoltjosan som jag borde gjort...
poppa popcorn te robert
*hällde upp hjärtan åt mej
*åt dom
*såg män som hatar kvinnor
*blogga
*
*ska lägga mej o läsa skoltjosan
*sova
*stiga utt halv sex och fara till skolan o ha världens roligaste fisiologi(HA)




over and out
burreeme

ps;.ina glad?ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0