snor snor!

Fy jag hatar snor!!!
Ina har gått och blivit förkyld och när min brukare frågade om jag va sjuk sa jag bara att jag är hes... haha!
Ska ändå jobba ikväll, ina vill inte!
Är så galet hes så det är tur att jag inte är på demensboendet för då hade säkert en tant börja gråta som hon gjorde när jag va hes i somras...

Hade ett väldigt seriöst seminarium idag och direkt jag kom hem däckade jag... märks att helgens bravader tog ens krafter, både jag och Fanny är sjuka!
Stackars hon som ska sova ute i tält ute imorgonnatt, omg.


Näe nu ska jag sova en sväng till för att sen hitta en stadsdel jag bara hört talats om och sen jobb!


snygg burre

/INA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0