telefonundersökningar e tråkigt!

ja det är sjukt tråkigt när man ska vara på en massa frågor om något man inte ens vet vad det är...SJUKT tråkigt...varför svarade jag att det gick bra då?? jo för jag sitter o pluggar och då hittar jag typ på allt möjligt för att slippa....haha oj...
helst vill jag dö i soffan för jag ha ont i min sygg ont ont ont!

grina lite såå ont de gör...tyck synd om mej

jag fick inte komma till ina imorn för hon va "upptagen"
akta dej ina så jag inte skickar ett argt muskelberg på dej!


over and out
burreeme


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg du är på korten! Känner knappt igen dig nu för tiden ;P

2009-09-08 @ 23:34:10
Postat av: Ämälia

Mäh mitt fina namn försvann! Buuuu!

2009-09-08 @ 23:35:24
Postat av: eme

haha visst ha jag byggt upp en fin kroppshydda??

2009-09-09 @ 16:55:19
Postat av: Ämälia

Ja haha nu cyklar du till skolan i nolltid med de där benmusklerna ;P

2009-09-09 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0