Torsdag!

Om 24 timmar är jag hemma hos mamse och papse och äter grillat!

Snoret håller på att dra sin kos och det är bra inför den stundande helgen!
Imorrn ska mini få sin första intervju från mig, hoppas han inte dör av skräck!

Haha, helgen är annars planerad att hänga med Burre, syrrans gäng och göra äppelmos!!!
Händigt va?

Igår va vi och såg Flickan som lekte med elden.. ja hon lekte mer med flickor än med eld tyckte jag!!! Men är hon lycklig så är jag det...

Ikväll blir det punch, tvättstuga och svullarkväll med banankaka och krusbärskaka. Alltid när jag borde plugga gör jag tusen andra saker. Jag sov till tolv, tvättat 7 maskiner tvätt, bakat och dammsugit...

Nu ska jag äta tomtegröt!


en syster

/ Ina

PS: Burre, dom där skorna passar bättre till en hamster än till mina klövar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0