BURRE- inleeg

heeej hååå!
nu ha jag gjort ida blooond!
och jag ska bli lite mer blooond!
och karin är bloond!
och sandra är bloond!
vad är detta?
är det ngn åldersnojja? när gamla tanter färgar håret blontblont för att hålla kvar i ungdomen på ett tragiskt patetiskt sätt...
ät det det vi gör`?
vi håller ju faktiskt pån att närma oss 25!
det är fem år sen vi tog studenten....
min pluttesyster tar studenten i år...!

burre karre och sarre


hahahahhahaa!
karre, inse och tuttlisa

hahahaahaaa!

osså avslutar vi med en sötnöt! en wilmis!
fick hålla min två månaders kusinbarnsbebis idag! så pluttig! inte stor...lillmarkus!

over and out
burre


Kommentarer
Postat av: Anonym

tuttlisa, inte OK bild.

BLÄ!

;)

2010-04-11 @ 14:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0