BURRE- kaos?

praktik dag två inleddes med lite kaos.
ja skulle vara på en ny avdelning men med samma handledare, hon var iaf sjuk...
så då sa dom att jag skulle gå med en annan AT,hon var tydligen lite sen iaf för hon hade problem med sin dotter på något sätt...



hon kom, hon va inte uppåt, hon mummlade, jag följde, vi fikade, hon mummlade, hon gick iväg, jag sitter kvar, jag gåt till hennes kontor, HON FLÄNNAR!sjukgymnasten tar med mej, griniga ATn går hem =
jag blev utan handledare IGEN! skulle dessutom varit med hon imorn oxå...kändes ju kul NOT!
jag ficj iaf gå med den snälla sjykgymnasten ett tag som fixade så jag fick följa ännu en annan AT till strokeavdelningen....phju!
jag fick iaf se en hel del men oh boy va jag slut i skallen? kände mej som en gammal tarsa som ingen ville ha...

så det kan gåå!
fick iaf hänga med en cool 80åring som hade stenkoll! hon borde fan bli AT!


haade!

burreme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0