BURRE- praktik och operation

Nu var veckan över
har gått alldeles för fort!
har varit jätteskönt att vara hemma i skell hela veckan och ha endast fem minuters färdväg på morognen jämfört med ca två timmar till umeå....
fy fan...

praktiken va väl sådär, fick inte träffa så jättemånga patienter och min handledare var borta två dagar såååaaatte.... men det ordnade sej tillslut! vill ha mer praktik!

på torsdagen fick jag vara med om min första operation! min första lokalbedövning (om man inte räknar i käften) och mina första stygn! åtta stycken blev det!
spänannde!


- lägg dej på buuuken, hooooppa upp på brrittsen och lägg dej på buuuken!
doktorn va typ tyska och ja skrattade halft ihjäl mej!

tjo!
burreme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0