INA - 100426

Mååndag och hurra idag fick jag löning från Universitetet. Nog första och sista gången man får pengar av sin skola =)

Idag har jag och Sara plågat varandra och examensarbetet ordentligt. Helt sjukt va tur att vi är bra på olika saker! Hon har grymt bra svenska medans jag är som värsta utlänningen där men är bra på särskrivningar. Det rullar på och nu har vi skrivit typ 30 sidor. Herreminje som en tant jag vårdat skulle säga! Men fy vad tid det tar.

Och idag! Idag fyller världens bästa gubbe år. Gubbe va kanske att ta i, men han sa det själv :)
Det är min Gregon som fyller år!
Och vad gör han då? Jo han bestämmer sig för att fly till Storuman!
haha.


Så snuttig hihi!

Helgen har varit bra och ingen har spytt på mig igen för er som undrar.
Fick idag ett mail där man ska utvärdera konferensen, ska bli intressant och se hur många som tycker som mig...

Maria Montazami kallar!


Kommentarer
Postat av: Emma

tur ingen kräkts på dig.. Ännu... Se upp, det dricks mycket på valborg.. Sägs det ;) hahaha!

2010-04-30 @ 15:52:40
URL: http://emmabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0