INA - helt sanslöst!

har varit med om den mest vrickade händelsen idag!!!
Inget slår detta så nu kan inget förvåna mig längre.

Satt på en rätt grå SYV-konferens som handlade om massa nya regler och grejer till gynmnasiet som ska börja gälla 2011. aja...
Får en trevlig lunch, jag och några ur min klass har det rätt bra där på Äpplet.
Men innan föreläsningen skulle börja igen ville jag gå på toaletten.
Nej inte göra stora behovet, bara det lilla.
Kvinnan bakom mig i den låååånga toakön beter sig konstigt.
Hör en host.
Hon börja tugga och idissla som en ko.
Jag tyckte detta var äckligt så jag tar fram mobilen för att skicka ett sms om henne till min käre Burre.
Men jag hann inte.
Hör som en enorm host och KÄNNER att något SPRUTAR över hela mig.
Vad i helvete tänkte jag och tittar först på armen, sen på mobilen, till slut på henne.
Ett klet rinner efter min arm, min mobil är spy-splattad och nerför tantens hand rinner något slemmigt med vita klumpar i.
Hon säger inget.
Tar MIN toa och går in.

Jag får en toa och få se i mitt hår.
Där sitter tantens fetaost som vi åt till lunch.
Och lite till.
DÅ börjar jag reagera och skrika och svära som en riktig norrlänning.

Går ut från toan när jag torkat bort spya från hår, arm och mobil.
PANIKÅNGEST.
Ringer Sara och David om att jag vill hem.
Går till garderoben, tar ut min jacka.
Tanten kommer igen.
Inte ett ord till mig men till duden i garderoben "jag behöver jackan för jag ska ut och ta luft".

Jag åker hem och duschar halva mitt liv.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Är det någon det ska hända så är det jag.
Tecken om att mitt framtida yrke redan börjat spy galla över mig?

Jävla kärring.

Tur att jag fick ett bra avslut på dagen iaf med shoppingrunda och inköp av biobiljetter och boka bord inför helgen.
DÅ ska jag vara frisk.

Jävla kärring.

Aja, dagens tanke går till min älskade lilla underbara kittse, KITTMON.
Hoppas han blir frisk.
Ja, jag är kattnörd. Men jag gillar det.



man kan inte annat än att älska honom.

Jävla kärring. Be om ursäkt nästa gång du fontänspyr över någon.

Nu äter jag muffins.

Kommentarer
Postat av: M

Han är nästan frisk redan :)

2010-04-22 @ 07:28:12
Postat av: Emma

Hahahahahahahahahha sjuuukt kul! Men ändå mest sjukt äckligt! Stackare, spya hela ina! :P

2010-04-22 @ 13:17:02
URL: http://emmabjork.blogg.se/
Postat av: lisa

Va!? Så sjukt, man kan ju inte spy ner nån utan att säga ett ord! Till och med "oj" hade varit bättre än inget alls...tycker synd om dig, men det är inte ditt framtida yrke som jävlas, du var bara på fel ställe vid fel tillfälle. Kram

2010-04-25 @ 11:51:50
URL: http://lisaochpatrik.blogg.se/
Postat av: Karre

hahahahhahaahha du är fan skön på att lägga upp de, väntade me spänning på vad som skulle hända och HAHAHAHAHHAHA, "duschade halva mitt liv" blev priceless på den!



Och once in a lifetime upplevelse på den me hoppas vi! ha de!

2010-04-26 @ 00:02:18
Postat av: Anonym

höhö! jag tror bara att alla är avis på mig som varit med om detta ;)



haha klockrent! Verkligen priceless på den!



2010-04-26 @ 21:06:10
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0