INA - Högskoleprovet och knackningar

Har haft en mycket bra helg!
Lite för lite sömn dock.
Jag och fansan rockade när vi jobbade på högskoleprovet.
Provledaren var hes och typ sjuk så jag fick leka ledare lite oxå =)

Inatt 01:52 började det småknacka på dörren. Och som det knackade. Och knackade. Vi väntade ingen så det var någon random dude som ville få sig in i lägenheten. Jag gick runt omkring i lgh med sax! såg nog rätt roligt ut.
Sen plingade token på dörren.
Var något obehagligt.
Det sjuka var att Fanny hade pratat i sömnen typ 30 min tidigare som hon inte minns själv.
Hon sa till mig (som va vaken): Vem fan är det som knacka och borra nu i väggen mitt i natten?

Sen började det... Creepy!

Aja, har tagit lite kort på Fanny i action på högskole men gossip kallar och lockar mer än att lägga in foton!

Tar en gammal ist.






bara tre år gamla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0