INA - Men svara då!

När man har gått och mått dåligt över ett beslut och sedan lyckas ta det så bara måste människan svara när man ringer!
Aja.

Nu är det helg iaf och jag får finfrämmen från Skellefteå!
Burre är min kombo och är rätt ofta här, men idag tar hon med sig sin man.
Måste visa Umeå på den rätta sidan så att han börja gilla staan =)


hihi så snuttiga!

Vi ska se någon skum film och äta på ALLSTAR! MUMS!

Dags att byta om och vänta på det där samtalet. Hoppas att det går bra. Men vad som är bra och dåligt vet jag inte än. Och ingen annan heller tror jag.

ADJÖ! / Tjoller-Ina


Kommentarer
Postat av: Annette

Ät inte ihjäl dig eme!!! ;P

2010-04-23 @ 18:51:55
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0