BURRE- är kaffe varmt?

brände mej på tungan idag när jag drack kaffe...
det är så obehagligt!
huvva!
idag va jag och käkade lunch på stan med olle och karin ♥ , blev tatung! MUMS! men ja hade ingen PLÅNBOK för den va i robbans bil...klantiga eme...sen råka ja hitta jeans för hundra pengar på hm som måste spanas in...hatar att köpa byxor så ja ha typ ett par....men för en hunka då?

haha ja ser ut som en smurf och ida är jättesöt studentare!
tur ändå att man ha sin lilla snyltarsyster♥ två trappor upp annars hade ja då inte haft ngn att leka med!
alla flyttar ju...
ina, karin, sandra osv osv....
blä

men snart flyttar nette♥ hit i fem veckor så då ska jag leka med henne!
är nervös för praktiken och innan va ja nervös för ina♥ på hennes nya jobb o flytt! fan min mage mår inge bra av att va nervig hel tiin!
men ina kommer klara det där galant för hon är ju ina och alla älskar ina!

haaaD!
over and out
eme


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ina löva sin eme oxå!

kom hit så vi kan gosa <3

2010-08-18 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0