BURRE- blåbär och skitdike?

idag ha jag och mamma legat och pressat!
FICK LITE FÄRG!!
wunderbart!


sen for vi för att plocka lite blåbär.
jag hade bara mina floppisar och det första jag gör är att stiga i ett fuc*ing lerdike!!
mamma trodde jag hade bajsa ner mej för det luktade sate!
men nej, inte den här gången heller, var bara diket som stank...
sen hem o äta pappas lyxsallad!

nu är jag äckligt hungrig för emma ha frestat mej med godsaker!


haha ja sakna dom här tottisarna!
haha vikka posers!


oj oj ändå länge kvar!
och ändå inte så länge kvar till utlandet....

en tråkig sak har hänt oxå.
min farbror är sjuk.
så nu hålls alla tummar att allt går bra och att han blir frisk!
stackars pappa va som orolig...
huvva!
inte kul!


HA D!
/ eme


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha snygg bild ;) Men stacke lille farbror :''( hoppas han blir frisk!!!

2010-08-07 @ 20:17:08
URL: http://emmabjork.blogg.se/
Postat av: Therse

Men va nu då? Vars är jag på bilden?? :(

2010-08-08 @ 11:08:31
Postat av: BURRE

ressores du e så liten så du syns inte hihi! tror du e gömd i tvättkorgen haha!

2010-08-08 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0