BURRE- Effektiva eme?

Tänkte va effektiv och städa idag. . . . .
fattar inte men så fort jag bara ska typ städa av golven så börjar jag  sortera bland skorna och kläderna och i skåp osv... ser typ mer stökigt ut efter jag "städat" än innan för jag drar ut allt h-vete överallt!
osså drar ju datorn liite...dessutom får jag inte sätta igång the däämsucker nu för robert ser formul1...


jag gilla att lägga upp randombilder på min kisse!
här äter han...och så ha han skabbhål i pälsen! Herregud hur han kan se ut ibland denna kisse...han får såna jefla tovor att mamma måste klippa han ibland då ser han ut som en skabbräv!

en nette och en doris! doris päls får nog inte lika stora tovor som nisses...

nu ropar robert att ja får dammsuga! så det ska jag!

cia bellas och bellolitos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0