BURRE- osså en sån liten oxå!

här äru ju Tessores!



hihi!
så liten!

tänk er snart sitter vi i den där attans dataslen och svettas och får andingssvårigheter!
men först ska vi klara av fem veckors praktik!
huvvaligen! är mer nervös än peppad för den kan jag ju säga!
och jag ska hinna med en rhodosresa med la familia!
blir massa great!
så då kanske jag ha kvar lie färg när man börjar om skolan?


för övrig bet en mygga mej under foten i natt...det gör ont och känns som att gå på en kudde!
konstig mygga...fotsvettsblod!mmmm...

nä nu ska jag gå o göra ngt!
typ mat...

haD
burre


Kommentarer
Postat av: Annette

HAHA! Ditt myggbett klår inte mitt :P Jag fick ett på rumpisen för typ en-två veckor sedan. Jävligt sjukt va!? ;P haha

2010-08-08 @ 22:22:28
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: emma

jag har inte fått ett enda myggbett på hela sommarn :S

2010-08-09 @ 10:14:17
URL: http://emmabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0