BURRE-tisdagamys

Har nyss smort in mej med en massa goluktande bodybutter!mmmmm...moringa!
inte dåligt! Mjuk som en bebisrumpii!
jag och robert ska snart iväg och käka lunchbuffe på viking, entrecote o beasås och oxifilepast! och så givetvis deras pizza då....mmmm...jag e hungrig nu!haha!

emma tycker jag är dålig bloggare...
jagh måste väl skärpa  mej!
och ina tycker jag ska blogga in alla gambilder...mend et är ju inge kul?
jag är bara glad att dom har överlevt att datorn dog innan sommaren...
sen blev det ju en stor bonus att även datorn överlevde, inte väntat!gammherkdator...
robert är iaf lycklig...han får spela CM nu...
jag vill ha en liten bebisdator istället för våran nya bautadator och gammherkedatorn...
jag ska köpa det sen när jag får pengar. . . . .
 just det ja hehe..

HA d
emburr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0