INA - Lördag i Uppsala

Oj vad jag saknar mina GOJisar ikväll.
Livet i Uppsala rullar på, nu har båda mina roomies flyttat in.
Dom pratar, jag pratar. Jag trivs. Skönt.
Har just berättat om min disktrasefobi och hon tog det med ro. PJO!
Vi ska ha myskväll i kväll :)

Tänkte visa lite kort oxå från Uppistiden. (Inte så många kort eftersom jag varit sjuk typ halva tiden men)


<3









Jag tycker faktiskt om att städa men jag har ingen garderob att he sakerna i så ursäkta kaoset. Men jag vill ändå ge en liten pre-view.



haha inbjudande va? Pajformen på plats i sängen!

Snabba Cash!

/INA

Kommentarer
Postat av: J

Vi saknar dig oxå!!! Så tomt här utan dig ju!



E såg just sina teckningar =) Hon blev såå glad att du hade tagit med dig dom dit!



Kram

2010-08-21 @ 20:48:08
Postat av: Sverrefiona

Perfect site, i like it!

2010-12-23 @ 12:21:29
URL: http://sverrefiona.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0