INA- Sommaren 2010

Sommaren som förändrade allt. Ingenting hände, allt hände. 6 juli. Telefonsamtal. Nattjobb. Waka Waka. Im a banana. 24 år. Tårar. Sömnbrist. Väntan. Vänner. Festivaler. Fester. 30 år. Glädje. Sommarstuga. Släp och bil. Bil och släp. Städa. Städa. Ögonbindel. Kickbikes. Japanskt. Trånga kalsonger. Player. Hasse. Luleå. Umeå. Skellefteå. Uppsala. Kåge. Jupither. Sebastian. 8 aug. Fågelbajs. Människobajs. Fall. Bad. Älvshäng. 60 år. Snyggo. Pank. Ingen stugfest. Bosse och Bertil. Furtenbacksgränd. Telefoner. Bajamajor. Lovestoned. Kossor. Husvagnshäng. Kortspel. Minigolf. 2 år. Fann nya vänner. Gamla vänner försvann. Saknade vänner. Skrattade med vänner. Badade med vänner. Vilorum. Båtåkning. Brohäng. Förväntningar. Cykelpling. Kärlek. Kramar. Värme. Lycka. Sista sommaren.

Sommaren 2010 är en sommar som inte går till mannaminne men vissa saker kommer jag aldrig att glömma.



Det roligaste som varit under sommaren tragiskt nog var nattjobbet. Jobbade med underbara. Tråkigt bara att jag inte fick säga hejdå. Nu är det enda som återstår en kasse gamla kläder och återlämning av nycklar. Hej då vårdjobb, hej SYV-jobb.
Min magic 8 ball är mer positiv än mig.





Uppsala, Gimo, Alunda och Österbybruk - NU KÖR VI.
Hade hoppats på att få jobba idag eftersom jag stannade kvar i helgen av den anledningen. Men icket. SYV-dag 1 kommer imorrn. Wish me luck :)

OCH GLÖM INTE ATT KOMMA HIT!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du va bässst du med bertil! ;D jag kommer om ett tag :P ta de lungan nere i helvetet nu ;)där ingen äter surströmming!

2010-08-26 @ 00:16:59
URL: http://eyesforthesky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0