BURRE- dagarna på dagarna

Livet består av tjugonio tusen dagar, dagarna är dagarna inte dagarna som är dagarna utan det är dagarna på dagarna som går på dagarna och inte dagarna som passerar utan dagarna du minns.

Jodå såå aaaattte...sommar? Ge mej en resa!


idag har det varit hemmaplugg...blir ju inte supermycket gjort, men stackar Emma har fortfarande feber och det enda positiva med en febrig Emma är att hon är lugn och hyffsat tyst!
Däremot är en febrig Emma en ganska slö figur som dessutom riskerar att smitta ner undertecknad som då typ inte lever om febern infinner sig i kroppen!

Jag har iaf läst lite och hunnit på banken och vare på classes och köpte en julstjärna som va fancy!
tror ja ska läsa lite i att beskriva betydelsen av interventionsprogram riktade till personer med Parkinsons sjukdom för skapande av nya möjligheter att hantera vardagen...

våran handledare är iaf bra! Hon tar sig verkligen tid att kolla igenom och ge feedback på saker vi skickar in och
verkar väldigt engagerad...för engagerad?
vi hade möte i måndags med henne och då sa hon
- jag tänkte på er c-uppsats i natt! Ni kanske oxå tänkte på den på natten?
vi ba nää vi brukar sova på natten typ....
Sen vid lunchen råka ja springa in i henne när hon virrade runt nere på vårdis och då hade hon kopiera en hel bok åt oss....haha! tack säger jag!

HaD!
Burreeme


Kommentarer
Postat av: Annette

"det enda positiva med en febrig Emma är att hon är lugn och hyffsat tyst!" HAHAHAHA!! Jag tror jag dööör! :D

2010-12-02 @ 22:28:09
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0