BURRE-imorn kommer flickorna!

ja imorn är det nyår!
färsta året på mycket länge som jag ha ngt planerat och itne somd et brukar vara då jag sällan har ngt att göra på nyår utan brukar typ fira med robban...
imorn kommer min fina AT-flickor hit!
Det ska bli så kul!
Det blir ju allt för sällan vi gör ngt allihop utanför skolan!
Och dessutom är det första gången dom kommer och hälsar på mej i skellhell!
Ja Nette ha ju varit här förut under sin praktik!
mysit!
Emelie Andersson


outsider?

haha!
jjaaaasssiiii!
robert ser hockeyn och är heöt vild som vanligt när han ser AIK.
Fy fasen va hans humör styrs av hockeyresultaten alltså...han blir på sjuuuukt dåligt humör om det går dåligt och vice versa...

nu ska jag spionera på mina knäppa grannar...eller gör spinkandet mej till en knäpp granne?
hmm...NEEE?

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0