BURRE- pyssel

igår hade vi grupphandledning...
tur att det gav något...
tur att läraren hade glömt skickas instruktioner till jag och emma...
tur att ingen hade granskat vårat...
tur att vi läste allas uppsatser..
tur att det va värt...

sen for vi och käka på allstar med girlsen!
gott va det!
MUMSIT vin!
sen åkte jag bussen hem och vaknade för ja snarka...
sen drack ja vin till idol med robban sen pysslade jag ihop ett julkort...
det blev ju som det vart efter två-tre vinglass tolv på natten..
men det fyller nog sin funktion ändå hoppas jag!

två bra!


nu kaffe och sen stan!
hej do


Kommentarer
Postat av: Lucke

Var med och tävla om en jumpsuit från Onepiece på min blogg om du vill :P

2010-12-11 @ 12:42:24
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: ina

<3 emenutt

2010-12-13 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0