INA - Andra advent

Julen närmar sig! om 16 dagar landar jag i Umeå om man ska räkna.
Gojisarna mina, snart! SNART!

Helgen har varit bra, sover väldigt dåligt dock.
Har varit på IKEA idag, jag storhandlade!
Ett stycke lock till min roomie Ingrid och 4 galgar!
Helt sjukt vad man kan handla ibland alltså.
Det blir nog så när man har nära =)

Jag har fått igen min dator men jag har faktiskt fört över lite bilder till min jobbadator!




Allt ljus på slottet i Uppsala en helt vanlig söndag.

Ja det är snö här!!!

Har mer, men dom får jag spara nu så jag har mer att visa =)

Har även fått upp bloggångan igen så nu får burre allt se upp, Im on fire!

/ ina!



Kommentarer
Postat av: burre

hallå plutt köp ikeas blockljus 25 centimeter till mej! sneeeella hest! 25 pengar kosta dom och passar ypperligt i min stora ljuslykta!hihi

2010-12-05 @ 21:01:58
Postat av: Anonym

skicka bild på skiten så ska vi se om jag kanske kan kirra ;)

2010-12-05 @ 21:38:04
Postat av: Burre

palla bild? ett vitt blockljus? haha! det heter fenomen 25 cm och kostar 25 kr! hihi! du e söt

2010-12-05 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0