INA - Planering och bromsskivor

Hej alla glada!

Hasse är nästintill hel, ska bara ett glas på plats.
Ska skriva en bok om Hasse och ge till Hans.
Nya bromsskivor, check.
Det enda som är kvar sen köpet - regskylten.

Nyårs är planerad. Eller 4 söta rara flickor planerar den åt mig.
Bortskämd? Ja.
Klagar inte på livet.

Hade vägledningssamtal idag.
En elev. En förälder.
En annan elev trodde två elever var hos mig istället för föräldern.
Öppnar dörren.
Säger: Hej surfittor!
Stänger dörren när eleven insett att en förälder sitter där.
Utanför är det tjo och skratt.
Jag vägleder vidare.

En notis om hur jag har det!

Idag har jag bakat åt den blivande 24-åringen också.



Choklad idag, rosa i lördags.

Imorrn cowboyfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0